W internecie trudno znaleźć praktyczne przykłady stosowania Design Thinking w biznesie. Poniższy link opisuje 40 przykładów z różnych branż stosujących Design Thinking.
Na czym polega projektowanie usług w metodyce Service Design? Jak kształtować doświadczenia klientów, identyfikować punkty styku z organizacją (toutchpoints) oraz przygotować się na tzw. momenty prawdy (moments of truth).
Praca z Millenialsami stanowi obecnie wyzwanie dla wielu firm, które wykorzystując DT projektują zupełnie nowe środowisko pracy. Jak zmienić mechanizmy działające w firmie, aby młodzi ludzi chcieli dla nas pracować, angażować się oraz pozostawać lojalnymi? Artykuł wyjaśnia, co dla młodych oznaczają: odpowiedzialność, pieniądze, zaufanie.
Myśl jak pacjent! Praktyczny przykład projektowania doświadczeń pacjentów małych i dużych na przykładzie Kliniki Okulistycznej.
7 ważnych elementów, które powinieneś wziąc pod uwagę, aby dobrze przewidywać zmiany w twoim docelowym segmencie.