Masz pytanie? Napisz

Czym sie zajmujemy?

Pomagam odpowiedzieć na krytyczne pytania, rozwiązać problemy biznesowe, wykorzystać szanse rynkowe oraz tworzyć nowe produkty, usługi. Moją kluczową przewagę stanowi doświadczenie oraz umiejetnie wykorzystany proces ” Design Sprint”, dzięki któremu możesz stworzyć i przetestować idee w zaledwie w kilka dni.  Proces i narzędzia powstały na bazie wieloletniego doświadczenia projektowego w różnych branżach (bankowej, ubezpieczeniowej, energetycznej, budowlanej, ecommerce, medycznej, edukacyjnej, wydawniczej) i bazuje na sprawdzonych metodach tj.: Design Thinking, Service Design, Lean Startup, User Experience.

Czym sie zajmujemy?

Projektowanie produktów i usług

To proces, który pomoże Ci odpowiedzieć na krytyczne pytania, rozwiązać problemy biznesowe, wykorzystać szanse rynkowe oraz tworzyć nowe produkty, usługi i procesy skoncentrowane na potrzebach użytkownika. Kluczową przewagę stanowi proces, dzięki któremu stworzysz i przetestujesz idee w zaledwie w kilka dni.

Projektowanie produktów i usług

Doświadczenie klienta (CX) jest nadal najwyższym priorytetem dla organizacji, a zwinna kultura pracy zapewnia firmom ramy umożliwiające szybkie reagowanie na potrzeby klientów i uwzględnianie informacji zwrotnych w celu ulepszenia oferty

Szkolenia/Mentoring/Shadowing

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Szkolenia/Mentoring/Shadowing

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Jak pracuje?

To proces, który pomoże Ci odpowiedzieć na krytyczne pytania, rozwiązać problemy biznesowe, wykorzystać szanse rynkowe oraz tworzyć nowe produkty, usługi i procesy skoncentrowane na potrzebach użytkownika. Kluczową przewagę stanowi proces, dzięki któremu stworzysz i przetestujesz idee w zaledwie w kilka dni. Idea powstała w Google w 2010 roku. Od tego czasu wiele firm na świecie wykorzystuje, tworzenia innowacji, zachęcania do patrzenia oczami klienta oraz szybkiego wdrożenia rozwiązań. Proces i narzędzia powstały na bazie wieloletniego doświadczenia projektowego w różnych branżach (bankowej, ubezpieczeniowej, energetycznej, budowlanej, ecommerce, medycznej, edukacyjnej, wydawniczej) i bazuje na sprawdzonych metodach tj.: Design Thinking, Service Design, Lean Startup, User Experience.

User experience

patrzysz na wyzwanie oczami klientów i pracowników zwanych użytkownikami

Szybki efekt

czas od pomysłu do rozwiązania zajmuje w zależności od złożoności problemu od kliku do kilkunastu dni

Team work

zespół pracuje integrując się i rozwijając, a każdy członek wnosi wartość

Szybkie testy

pomysły oddawane są do oceny realnym użytkownikom wewnętrznym i zewnętrznym

Zaplanowanie wdrożenia

opracuwujesz MVP i backlog celem wdrożenia rozwiązani na rynek

Z jakich metod pracy korzystamy?

Design Thinking

zdobądź kluczową wiedzę o użytkowniku i stwórz innowacyjne rozwiązanie

Service Design

zaprojektuj doświadczenia jakie klient otrzyma w interakcji z Twoją firmą

Lean Start Up

zbuduj najważniejsze hipotezy, przetestuj je z klientami i stwórz adekwatny model biznesowy

Agile

przygotuj wymagania i plan pracy do zwinnego wdrożenia rozwiązania na rynek

MVP

określ minimalny zakres projektu, który zostanie wdrożony na rynek