Czym sie zajmujemy?
Pomagam odpowiedzieć na krytyczne pytania, rozwiązać problemy biznesowe, wykorzystać szanse rynkowe oraz tworzyć nowe produkty, usługi. Moją kluczową przewagę stanowi doświadczenie oraz umiejetnie wykorzystany proces ” Design Sprint”, dzięki któremu możesz stworzyć i przetestować idee w zaledwie w kilka dni. Proces i narzędzia powstały na bazie wieloletniego doświadczenia projektowego w różnych branżach (bankowej, ubezpieczeniowej, energetycznej, budowlanej, ecommerce, medycznej, edukacyjnej, wydawniczej) i bazuje na sprawdzonych metodach tj.: Design Thinking, Service Design, Lean Startup, User Experience.
Czym sie zajmujemy?
Projektowanie produktów i usług
To proces, który pomoże Ci odpowiedzieć na krytyczne pytania, rozwiązać problemy biznesowe, wykorzystać szanse rynkowe oraz tworzyć nowe produkty, usługi i procesy skoncentrowane na potrzebach użytkownika. Kluczową przewagę stanowi proces, dzięki któremu stworzysz i przetestujesz idee w zaledwie w kilka dni.
Projektowanie produktów i usług
Doświadczenie klienta (CX) jest nadal najwyższym priorytetem dla organizacji, a zwinna kultura pracy zapewnia firmom ramy umożliwiające szybkie reagowanie na potrzeby klientów i uwzględnianie informacji zwrotnych w celu ulepszenia oferty
Szkolenia/Mentoring/Shadowing
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Szkolenia/Mentoring/Shadowing
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Jak pracuje?
To proces, który pomoże Ci odpowiedzieć na krytyczne pytania, rozwiązać problemy biznesowe, wykorzystać szanse rynkowe oraz tworzyć nowe produkty, usługi i procesy skoncentrowane na potrzebach użytkownika. Kluczową przewagę stanowi proces, dzięki któremu stworzysz i przetestujesz idee w zaledwie w kilka dni. Idea powstała w Google w 2010 roku. Od tego czasu wiele firm na świecie wykorzystuje, tworzenia innowacji, zachęcania do patrzenia oczami klienta oraz szybkiego wdrożenia rozwiązań. Proces i narzędzia powstały na bazie wieloletniego doświadczenia projektowego w różnych branżach (bankowej, ubezpieczeniowej, energetycznej, budowlanej, ecommerce, medycznej, edukacyjnej, wydawniczej) i bazuje na sprawdzonych metodach tj.: Design Thinking, Service Design, Lean Startup, User Experience.
User experience
patrzysz na wyzwanie oczami klientów i pracowników zwanych użytkownikami
Szybki efekt
czas od pomysłu do rozwiązania zajmuje w zależności od złożoności problemu od kliku do kilkunastu dni
Team work
zespół pracuje integrując się i rozwijając, a każdy członek wnosi wartość
Szybkie testy
pomysły oddawane są do oceny realnym użytkownikom wewnętrznym i zewnętrznym
Zaplanowanie wdrożenia
opracuwujesz MVP i backlog celem wdrożenia rozwiązani na rynek
Z jakich metod pracy korzystamy?
Design Thinking
zdobądź kluczową wiedzę o użytkowniku i stwórz innowacyjne rozwiązanie
Service Design
zaprojektuj doświadczenia jakie klient otrzyma w interakcji z Twoją firmą
Lean Start Up
zbuduj najważniejsze hipotezy, przetestuj je z klientami i stwórz adekwatny model biznesowy
Agile
przygotuj wymagania i plan pracy do zwinnego wdrożenia rozwiązania na rynek
MVP
określ minimalny zakres projektu, który zostanie wdrożony na rynek