Masz pytanie? Napisz

Sprint produktowy

Dla kogo?

Osób, które chcą zdobyć wiedzę i praktykę w zakresie projektowania produktów i usług w metodologii Design Thinking. Szukających inspiracji do ulepszenia swojej oferty i zbudowania przewagi konkurencyjnej trudnej do skopiowania. W szczególności dla:

zarządzających produktem lub usługą
właścicieli procesów
pracowników działów marketingu
osób odpowiadających za sprzedaż


Co oferujemy?

Odkryjesz nowe oblicze swojej kreatywności. Poznasz zastosowanie kroków Design Thinking (empatia, rozpoznanie potrzeb, generowanie pomysłów, prototypownie, testowanie) w procesie projektowym. Doświadczysz odkrywania, tworzenia oraz testowania w ramach jednego procesu uczenia się i wymiany doświadczeń. W 90% otrzymasz gotową praktyczną wiedzę do wykorzystania po szkoleniu, która uczyni Cię liderem zmian w swojej organizacji i ułatwi wymyślanie i wdrażanie rozwiązań. Dodatkowo będziesz:

lepiej identyfikować realne problemy klienta
przygotowywać i przeprowadzić badania, aby potwierdzić jego potrzeby
analizować zachowania klienta i wychwycić, te które mają krytyczne znaczenie
aktywnie poszukiwać kreatywnych pomysłów
wykreować rozwiązanie i zbudować jego prototyp
umiejętnie testować prototypy i nanosić modyfikacje po feedbacku klienta
skutecznie prezentować rozwiązanie


Jaka formuła?

2 dni warsztatowe


Co zyskasz?

praktykę, jak wykorzystać Design Thinking w biznesie
narzędzia do projektowania i ulepszania produktów i usług
będziesz inspiracją dla innych implementując nowy sposób myślenia
poznasz grupę osób odpowiedzialnych za podobny obszar w innych organizacjach, dzięki temu będziesz na bieżąco wymieniać się doświadczeniami i dzielić praktyką
certyfikat