Masz pytanie? Napisz
prasówka design thinking
Prasówka design thinking #1
20 grudnia 2017
design thinking warsztat
Klientocentryczni w pracy
13 stycznia 2018
Pokaż wszystkie

Prasówka design thinking #11

prasówka design thinking

Prognozy pokazują, że rok 2018 może być przełomowy dla wielu branż i firm. PRASÓWKA Design Thinking będzie dostarczać inspiracji, jak odblokować swój potencjał, pobudzić innowacyjność, kreatywność i robić rzeczy dużo mądrzej, aby tworzyć produkty i usługi, które zachwycą klientów!
W 11 numerze prasówki same praktyczne przykłady o tym na jakie kompetencje projektowe postawić w 2018 roku, jak budować silne zespoły i jak tworzyć wartość dodaną dla klientów.

☑️ Co oznacza design dla branży meblarskiej? Czyli przykład projektowania uniwersalnego wykorzystującego empatię oraz spojrzenie na funkcję produktu z różnych perspektyw – kolekcja mebli 4 You firmy VOX.

Jak badano potrzeby ludzi, towarzysząc im w codziennym życiu, żeby stworzyć wyjątkową kolekcję mebli wielofunkcyjnych, opowiedziała nam Katarzyna Bryze

http://magazif.com/ludzie/katarzyna-bryze-o-meblach-bez-ograniczen-badaniu-domowych-zwyczajow/

☑️ Głównym celem myślenia projektowego jest promowanie innowacji i kreatywności, ale jedną z jego powszechnie zapomnianych korzyści jest to, że pomaga w zbudowaniu silnego, wysoko wydajnego zespołu zaangażowanego we współpracę.

Design thinking buduje silne zespoły

☑️ O tym, czym różni się produkt od usługi oraz na czym polega projektowanie wyjątkowych usług (Service Design).

http://wojtekkutyla.pl/wyklad-o-service-design-gdyni-obejr…/

 

 

☑️ Czy innowacje mogą być tworzone w komórkach odpowiedzialnych za back office? W ING Services zmieniają się role, odpowiedzialność, schematy współpracy. Wszystko po to, aby znosić dawne podziały organizacyjne, szczególnie podział na „kreatywnych budujących” i „odtwórczych, operacyjnych”.

https://www.cxo.pl/news/Ucieczka-z-pulapki-sredniego-rozwoju,409514.html

Kontynuowanie ekstensywnego wzrostu, typowego dla polskiej branży ABSL, byłoby błędem. Martwi mnie, kiedy w Polsce tak cieszymy się z rozwoju centrów usług wspólnych. To nie jest półka dla osób i firm o ambitnych celach i planach rozwoju – dziś to pułapka! Rozmowa z Michałem Paprockim, CEO i CIO w ING Services Polska, finalistą konkursu CIO Roku 2017.

☑️ Te kompetencje warto wdrożyć w organizacji wraz z Nowym Rokiem! Prototypowanie i pilotowanie pomysłów pozwala na szybką transformację idei na działające rozwiązanie w w celu poznania opinii użytkownika. Napędza uczenie się przez doświadczanie i rozwój zespołu.

In service design, it’s pilot or perish.